• Adres naszego serwera: 185.25.149.61
  • Zapraszamy na serwerowego TeamSpeaka! IP: ts.ppt-samp.pl
Witaj! Logowanie Rejestracja


Adresy serwerów
Serwer SA:MP - sv.ppt-samp.pl
Serwer TS3 - ts.ppt-samp.pl

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum
#1
[Obrazek: generator.php?Pass=Be6puDca0lAIUJY]

1. Zakaz używania słów wulgarnych, obraźliwych.
2. Każdy użytkownik ma obowiązek zachowania kultury wobec drugiego użytkownika.
3. Zakaz spamowania na ShoutBox w jakiejkolwiek formie (linki obcych forów, powtarzanie tej samej wiadomości).
4. Zakaz posiadania więcej niż jednego konta (tzw. multikonto).
5. Jeżeli dwóch użytkowników korzysta z tego samego łącza, należy o tym poinformować wcześniej Administrację. W takim przypadku multikonto jest dozwolone.
6. Zakazuje się spamowania
7. Zakazuje się reklamowania naszego serwera niezgodnie z zasadami panującymi w miejscu, gdzie umieszczamy reklamę (serwer, forum, itp.)
8. Zakazuje się reklamowania innych serwerów/stron internetowych na naszym forum.
9. Zakazuje się wykorzystywania błędów na forum. Każdy błąd powinien być zgłoszony do Administracji celem jego eliminacji. Świadome korzystanie z błędów karane będzie permanentnym banem na forum.
10. Wejście na forum jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
11. Każdy użytkownik ma prawo do pisania prywatnych wiadomości do innych użytkowników. Jeżeli dany użytkownik ma zablokowaną możliwość wysyłania do niego PM, widocznie taki jest jego wybór i nie można go zmusić do odblokowania tej opcji.
12. Każdy użytkownik ma prawo do pisania podań o przyjęcie do danej frakcji, jeżeli spełnia wymagania do przyjęcia w szeregi frakcyjne. Osoba odpowiadająca za rekrutację (szef, v-ce szef, pracownik wyznaczony do rekrutacji) ma prawo do ustanowienia wymagań. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do edycji wymogów postawionych przez osoby odpowiadające za rekrutację.
13. Nabory na admina będą otwierane wtedy, gdy Administratorzy główni odczują taką potrzebę. Wcześniejsze prośby o otwarcie naboru nie są mile widziane, co będzie rzutować minusami przy wyborze J@/@ w przyszłości. Także od Administracji głównej zależy forma rekrutacji.
Możliwymi są:
-Głosowanie na wybrane opcje przez Adminów (ankieta)
-Podania o przyjęcie na stanowisko J@/@ serwera lub Moderatorów forum.
-Odgórnie narzucony wybór J@/@/Moderatorów przez Administrację główną bez ogłoszenia rekrutacji na to stanowisko.

14. W przypadku złamania regulaminu, użytkownik może zostać ukarany poprzez ostrzeżenie, czasową/permanentną banicję.


Administracja (Gargamel & kra7me) zastrzegają sobie prawo do edycji regulaminu, po wcześniejszym poinformowaniu o zmianach w treści regulaminu na czacie serwera, lub SB forum.
 
  


Skocz do:


1 gości